مملی جیجل

بالاخره عرفان مهد کودکی شد...

1392/12/5 23:25
نویسنده : مامانش
641 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز جانمقلب میخوام یکی از مهمترین اتفاقهای زندگیت رو برات بنویسم سوالماجرا از این قرار که از وقتی سه سالت تموم شد من و بابایی تصمیم گرفتیم که بفرستیمت مهد آخه احساس کردیم لازم که با محیط بیرون از خونه هم آشنا بشیمتفکر این طور شد که من شروع کردم به تحقیق در مورد مهدها و سرزدن به اونها البته من و تو با هم که تو از هیچ کدومشون خوشت نیومدقهر و به محض اینکه میرفتیم داخل تو زود میگفتی مامانی بریم البته خداییش من هم از دوتاشون ترسیدم بس که شلوغ و بینظم بودننگران تا اینکه تعریف یه مهدرو اتفاقی من و بابا شنیدیم آدرسشو که گرفتیم و اومدیم ببینیم کجاست دیدیم ای دل غافل تقریبا تو محله خودمونه و پیاده حدود15 دقیقه فاصله دارهنیشخند البته همون روز تعطیل بود و ما اومدیم خونه تا اینکه اول بهمن نزدیک ظهر به صورت کاملا اتفاقی و بدون برنامه ریزی قبلی تصمیم گرفتم برم ببینم اونجا چه خبره در حد تعریفهاش هست یا نه.چشمک وقتی وارد شدیم تو مرتب میرفتی دم سالن ورودی نگاه میکردی و میومدی پیشم اوهمرتب این کار رو تکرار کردی تا اینکه در حین صحبت کردن با مسئول اونجا متوجه شدم تو نیستی وقتی اومدم دنبالت دیدم با بچه ها سر گرم شدی هر طوری خواستم ببرمت خونه نیومدی گفتی میخوای بمونی اونجا راستش من خیلی خوشحال شدم که بالاخره هر دومون از یه جایی خوشمون اومده هوراخلاصه اینکه من برگشتم خونه و واست کلی تغذیه و ناهار آماده کردم و برگشتم بهت دادم. روزهای اول خوب بودی ولی سه روز پشت سر هم مرتب بهانه میگرفتی میخواستی بمونم پیشتبغل که من هم یکم میموندم وقتی سرت گرم میشد یواشکی فرار میکردمبای بای تو هم ظاهرا کمی بهانه میگرفتی ولی بعدش زود آروم میشدی ناراحتاین هفته که گذشت خیلی خوب بودی فقط تو خونه که آماده میشدی یکم بهانه میگرفتی ولی به محض خارج شدن از خونه کلی خوشحال و پر انرژی میرفتی مهد.لبخند خدا رو شکر پسر صبوری هستی و من رو اذیت نمیکنی همیشه فکر میکردم رفتن تو به مهد کلی داستان غم انگیزی بشه که خداروشکر برعکس شداوه. راستی هفته گذشته اولین 100 آفرین دوران تحصیلت رو گرفتی نفسسسسسسسسسسسسسسمقلبماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نمدکده زیبا
24 آذر 93 7:02
سلام خوشحال میشم به وبلاگ نمدی من سری بزنی . در ضمن اگر دوست داری به گروه وایبری من بپیوندی یه پیغام به شماره 09352213143 بفرست تا عضو گروهت کنم که همه خانم هستن .
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مملی جیجل می باشد