مملی جیجل

داستان جشن تولد

1390/6/24 11:51
نویسنده : مامانش
1,498 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از کلی برنامه ریزی و انتظار بالاخره فردا جشن تولد مملی مامانههورا.کلی کار دارم برا فردا که باید انجام بدم، با اینکه مثلا از چند روز پیش دارم تدارک میبینم ولی باز هم کلی کار دارم،باید اتاق رو تزیین کنم و یه مقدار به خونه برسم اتاق مملی هم باید جمع و جور بشه که مهمونهای مرد و بفرستیم اونجانیشخندتازه میخوام براشون تلویزیون رو ببرم اونجا که با بازی فوتبال سرگرم بشنمیخوام برای فردا سالاد الویهدرست کنم ،یه سری تنقلات مثل پفک و ذرت و شیرینی و نوشابه وشربت و میوه هم گرفتم که بچه ها حسابی دوست دارن البته پودرژله و ظرف مخصوص ژله هم گرفتم که اگه وقت کردم درست میکنم،اصل کاری هم که کیک باشه ساعت 5/5 آمادس که باید بریم بیاریمش،راستی یه شمع موزیکال که گرفتم البته خود مملی انتخابش کرد،یه کلاه ناز هم عموش براش گرفتخلاصه این شرح آماده سازی تفلده، امیدوارم که همه چیز خوب و خوش باشه.کاش میشد همه دوستای نی نی مملی هم توی تولدش باشن حتما خییییییلی بیشتر خوش میگذشتفکر کنم تا شنبه نتونم بیام اینجا ولی بعدش با عکسهای جدید از تولد شاید هم فیلم میامبای بای

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان ماهان عشق ماشین
24 شهریور 90 13:29
دست مامان و بابا درد نکنه.ایشالله به خوبی و خوشی تولد بگیرن واست و حسابی بهت خوش بگذره.کادو چی میخوای عزیزم؟
مولود
24 شهریور 90 20:33
سلام .خسته نباشید.میدونم یه عالمه کار کردی و یه عالمه کار دیگه هم داری.خوش بگذره دوست عزیز.ایشاا... همیشه در کنار هم شاد و خوشحال باشید.یه عالمه بوس رو کادو پیچ کن و از طرف من تقدیم به گل پسرت کن.خدا حفظش کنه براتون ایشاا...
نازنین نرگس نفس مامان
26 شهریور 90 16:56
سلام عزیزم تولد قشنگ ترین هدیه خدا رو بهتون تبریک میگم ایشالله همیشه از این کارا داشته باشی که نتونی سرت رو بخارونیاخه این کارا خیلی قشنگه تولد عشقه تولد هدیه الهیه تولد مملیه
نازنین نرگس نفس مامان
26 شهریور 90 17:11
مملی مامانی گناه داره اهبابا دلش غش کرده بگی مامان خوب بگو خاله جون اخه دوستت داره گلممملی تولد یه عالمه مبارک از طرف نازی نازی مامان جون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مملی جیجل می باشد