مملی جیجل

خاطرات جیجلی

1390/6/16 1:07
نویسنده : مامانش
436 بازدید
اشتراک گذاری

مملی جونم اول بوسسسسسسسسسس،چند روز دیگه تفلدته و من حسابی تو فکرم که چی درست کنم و کی رو دعوت کنم البته مهمونهای اصل کاری دعوت شدن،راستی ما 6/7/ رفتیم توی خونه(/6+ج8//666666666666666666+-این شیرین کاری مملی از میز آویزونه )جدیدمون ، دقیقا روز سومین سالگرد ملوسی من و بابایی همسایمون یه دخمل داره حدود5ساله اسمش یلداس میخوام دعوتش کنم   راستی میخوام از شیرین کاریهای جدیدت بگم اول از همه بازی کلاغ پر که الهی مامان فدای اون انگشت نازت بره هورا،وقتی نانا یا یه چیزی میخوری که بهت حال بده میگی بههههههههه،لبخنداز قسمت زیر میز کامپیوتر هی میری این ور و اونور.تشویق

(+++++++++++66 این یه شیرین کاری دیگس)وقتی یه چیزی بخوای و من بگم نمیشه ازم فاصله میگیری و پخش میشی رو زمین و علکی گریه میکنی تا نزدیکت میشم زود شروع میکنی به خندیدن،گلم حداقل بذار برسم بعد تابلو بازی دربیار بامن حرف نزن  وقتی اتل متل توتوله رو برات میخونم خودت شروع میکنی به زدن روی پاهات البته بعضی وقتا قاطی میکنی و میزنی روی سینت. راستی چند روزه که میری پشت دیوار یا جاکفشی و سرت رو میاری بیرون و میگی حتیییییییییی البته این بازی چند ماهته اما حتیی رو جدیدا میگی اینقدر خوب هم ت رو تلفظ میکنی، الهی الهی٠(ببخشید که جمله بندیم داغونه مملی دیونم کرد)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سحر
13 شهریور 90 13:08
پیشاپیش تولدت مبارک چه گل پسری
مامان ماهان عشق ماشین
14 شهریور 90 3:47
سلام.منزل نو مبارک.سالگرد ازدواج مبارک.تولد مملی پیشاپیش مبارک. ایشالله همیشه شاد باشین.
مولود
14 شهریور 90 10:07
سلام عزیزم .پیشاپیش تولد گل پسرت رو هم تبریک میگم.راستی دوست خوبم ایشاا... تولدش رو گرفتی بعد یکم منو هم راهنمایی کن ببینم چکار کنم برای تولد دخترم نمیدونم چرا حالا که نوبت به اولین تولد دخملم رسیده احساس میکنم اصلا تا حالا نه تولد رفتم و نه دیدم
برای شما دوست خوب و ایشاا... که تولد گل پسرت رو عالی جشن بگیری .موفق باشی عزیزم


حتما،مرسی گلم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مملی جیجل می باشد