مملی جیجل

روزگار مامان مملییییییییییییی...

1390/6/5 16:27
نویسنده : مامانش
432 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای گلم ماچدلم برای همه دوستای نی نیم و ماماناشون تنگ شده بوددل شکسته آخه خیلی سرم شلوغ بود میدونیییییید ما داریم اسباب کشی میکنیم خونه خودمون ،من هم تا فرصت پیدا میکنم شروع میکنم به جمع و جور کردن وسایلمون آخه عرفان وقتی بیداره نمیذاره من کاری بکنم فقط باید در اختیار خودش باشم و باهاش بازی کنم برای همین وقت نمیکردم بیام اینجا،الان هم مثلا نشسته توی بغلم فقط یکی از دستاش در اختیارمه...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

شیپلپلون
5 شهریور 90 16:34
سحر
5 شهریور 90 16:39
ایشالا به سلامتی خوش باشید
مامان پریا
5 شهریور 90 16:50
سلام خاله جون بازم داری ورجه وورجه می کنی ما که میایم شما هم اگه آپ نکرده باشی از مطالب و عکسای قبلی حاشو می بریم و می ریم اجازه هست واسه یه گ ا ز کوچولو
مامان آتین
8 شهریور 90 13:24
سلام عزیزم ممنون منم لینکیدمت
مامان زینب
9 شهریور 90 13:53
عیدتون مبارک... باید عادت کنی به یک دسته تایپ کردن ....
مامان نی نی گولو
10 شهریور 90 14:49
سلام خسته نباشی ناناز خاله به مامانی کمک کن بزال کالاش زود تموم بشه بعد باهم برید بازی بازی
نازنین نرگس نفس مامان
21 شهریور 90 8:25
خونه جدید مبارک به سلامتییییییییییییییییی هورا مملی خونه نو رفته
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مملی جیجل می باشد