مملی جیجل

مملی ییییییییییهو تب کرده...

1390/5/23 13:49
نویسنده : مامانش
198 بازدید
اشتراک گذاری

جیییییجل مامانشششششششششششدیروز صبح بود که بابایی متوجه شد تب داری من هم فکر کردم به خاطر مرواریدهاته آخه الان 7تا شون دراومدن و هشتمی داره تلاش میکنه که بیادولی دیشب حدود ساعت 3 صبح بود که دیدم تن نازت آتیش شده،حسابی داغ داغ بودی خیلی ترسیدم رفتم مامان جون رو بیدار کردم که ببریمت بیمارستان ولی مامان جون گفت یکم صبر کنیم آخه بهت قطره دادیم ،بعد از چند دقیقه بهتر شدی ولی باز هم تب داشتی خلاصه بعد از کلی ناله کردن خوابیدی من هم نزدیک صبح که خیالم از بابت تو راحت شد خوابیدم الان هم دوباره خوابیدی، آخرش متوجه نشدم چرا تب کردی آخه دندون اون هم هشتمی که...متفکر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان نفس طلایی
22 مرداد 90 14:45
صفحه ی وبلاگ و خیلی قشنگ کردین افرین به این همه سلیقه


مرسی نظر لطفتونه.
مامان نی نی گولو
22 مرداد 90 16:46
سلام نازی امیدوارم هشتمی هم زودی در بیاد عزیزم مواظب خودت باش نانازی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مملی جیجل می باشد