مملی جیجل

ساعات اولیه 11 ماهگی جیجل...

1390/4/29 18:23
نویسنده : مامانش
198 بازدید
اشتراک گذاری

مملی جونم دیشب 10 ماهگیت پر شدهمزمان با شب عید نیمه شعبان ،سال گذشته همین موقع هنوز تو توی دل مامانی بودیمن برای سلامتی تو نذر کردم سالهای بعد شله زرد درست کنم ،آخه خودم خیلی دوست دارمنیشخنددیشب هم طبق قرار شله زرد رو درست کردم و امروز بین همسایه ها و فامیل پخشش  کردیمدیشب ساعت 1 بود که هوس بازی کردن کردی ،من هم بردمت توی اتاق خواب وشروع کردی به بازی کردن و من هم هاج و واج نگات میکردم آخه همش بازیهای عجیب وغریب میکردیاز تخت بالا رفتی اون هم سریع و بدون هیج مشکلی،میخواستی از در هم بالا بری ولی وقتی دیدی که نمیشه با دستت محکم میکوبیدی روی درگیر داده بودی به کتاب مفاتیح و میخواستی حتما از روی میز بندازیش پایین ،هیچ طوری هم فراموشش نمیکردی،خلاصه من که در تعجب کامل بودم، دوربین دستم بود و از حرکات تازت عکس میگرفتمحالا بعدن عکسهات رو که درست کردم میذارم.این پست رو بعد از حدود 2ساعت دارم تموم میکنم آخه تو همش داری حرکاتی میکنی که شبیه خود کشی انآخ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ماهان عشق ماشین
28 تیر 90 12:45
سلام.جیجل این شیطونیات برم من.
راستی قالب درست شده.


کجایی ماهان جون،چیییییییی شده؟
خاله مولود
4 مرداد 90 10:54
شله زرد نوش جونت جیجلی بلا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مملی جیجل می باشد