مملی جیجل

10 روز آخر نه ماهگی

1390/3/25 15:19
نویسنده : مامانش
217 بازدید
اشتراک گذاری

مملی جونم امشب وارد ده ماهگی میشی البته توی شناسنامت تاریخ فردا رو نوشتن چون ساعت 11:45 به دنیا اومدی،الاهی مامان فدات بشه دیروز به طور رسمی شروع کردی به دست زدن تشویقتند تند وخیلی خوشکل میگم رسمی چون قبلا کم دست میزدی.راستی نگفتم از قهر کردناتقهرقربونت برم وقتی یه چیزی ازم بخوای و دیر متوجه بشم یا مثلا بخوای بغلت کنم و یکم دیر برسم نگام میکنی و ابروهاتو میبری تو هم و جیغ میزنی،عاشق قهر کردنتم مامانیقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان تربچه
25 خرداد 90 21:52
ذکر من، تسبیح من، ورد زبان من علی است جان من، جانان من، روح و روان من علی لست تا علی (ع) دارم ندارم کار با غیر علی شکر لله حاصل عمر گران من علی است عیدت مبارررررررررک ممنون که بهم سر زدی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مملی جیجل می باشد