مملی جیجل

پسمل مهربونم...

1394/2/19 13:38
نویسنده : مامانش
452 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب داشتیم میبردیمت پارک که توی راه تو مرتب سرت رو می اوردی جلو بوسم میکردی چند دفعه هم دستم و بوسیدی بابایی هم کلی میخندید و میگفت حسابی عرفان داره لوست میکنه که تو خم شدی و بابایی رو چند تا بوسیدی خلاصه نمیتونم برات حس و حالمو بنویسم فقط اینکه خیییییییییلی دوستت دارم...  بوس                           البته مرتب در طول روز به من و بابایی میگی دوستت دارم و میای ما رو بوس میکنی راستی لب و لوچه هم میدی که اختراع خودت بود و اوایل میگفتی له لوچهمحبت                                                                                          مرتب دارم دعا میکنم که داداشی هم مثل تو باشه آخه به قول بابا یی تو حسابی ما رو لوس کردیخجالت                 این هم بگم عاشق خرید کردنی حالا لباس و کفش واسه من یا بابایی باشه یا برای خودت تشویقخیلی هم خوش سلیقه هستی چند وقت پیش یه کیف خریدم که تو انتخابش کردیبغل                                                       توی تلویزیون هم هر چی تبلیغ خوراکی و اسباب بازی بده میای میگی اینو برام میخری اوایل میگفتیم باشه اما الان که بزرگتر شدی و ازمون قول میگیری  میگم شاید گاهی هم نه  متفکر                                                                   یه اسباب بازی خواستی بهت گفتم اگه فلان کار رو بکنی برات جازه میخرم بعد از چند ساعت اومدی و گفتی مامان میخوام برات انگشتر جایزه بخرم چون مامان خوبی هستی   بغل                                                    خلاصه اینکه حسابی با مهربونی هات مامان بابا رو  ذوق زده میکنیمحبت

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مملی جیجل می باشد