مملی جیجل

امروز مامان و بابا تو کففففف اند

1390/9/21 0:39
نویسنده : مامانش
625 بازدید
اشتراک گذاری

امروز مملی و باباش داشتن بازی میکردن (میدویدن دنبال همدیگه) و موهای مملی هی میرفت تو چشمش و اذیتش میکرد من به باباش گفتم سجاد موهای پسرم بلند شده ،اون هم گفت خیلی هم قشنگه، بعد یییهو مملی اومد روبروی باباش و موهاشو گرفت تو دستش و گفت هووووو. من و باباش از تعجب شاخ دراوردیم که این بچه از کجا فهمید ما چی میگیم تعجبمتفکرمتوجه شده بودم که خیلی چیزا متوجه میشه اما این یکی خیلی جالب بود. باید از این به بعد خیییلی مواظب حرف زدنمون باشیم جولوی این جوجه پونزده ماهه

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

پریاگلی
28 آذر 90 10:58
خاله جون میشه خواهش کنم به وبلاگ من و مامانم سر بزنین و اگه از این ایده خوشتون اومد به ما رأی بدین کد ما 162
مولود
1 دی 90 15:52
ای جانم این مملی شیطون مامانش از طرف من یه ماچ آبدار و جون دار بچسبون بهش
داود
3 دی 90 23:44
مامان نازی نرگس
17 دی 90 12:46
ای بلا مملی گلی وا از حالا حرفای مامان و بابا رو گوش میدی اییییییییییییییییی کوشولوی باهوش
مامان پریاگلی
17 دی 90 23:47
helooooooooooooooooooooo
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مملی جیجل می باشد